מחלקת התיישבות כפרית

עסקאות בנחלות

בהתאם להחלטה מס' 9 של רשות מקרקעי ישראל "נחלה היא קרקע חקלאית שהוחכרה לחוכר לתקופה ארוכה לצורך פרנסתו ומגוריו והמהווה יחידה משקית חקלאית אחת".

מכירה ו/או רכישה של נחלה חקלאית או משק חקלאי הינה עסקה מורכבת הן מהיבטי המיסוי והן מהיבטי הזכויות.

משרדנו מתמחה בתחום המושבים והאגודות השיתופיות ומעניק ייעוץ וייצוג משפטי בכל הקשור לנחלות ומשקים חקלאיים, מינוי בן ממשיך, ליווי בהליכי פיצול נחלה, הסדרת שימושים חורגים, ייצוג במכירה ורכישת משקים, הורשת נחלות ועריכת צוואות, והסכמים משפחתיים ייחודיים לבעלי נחלות במושבים. ייצוג בעסקאות מכר במושבים, קיבוצים ואל מול אגודות שיתופיות הינו תחום התמחות ייחודי וחשוב של משרדנו.

עסקאות בקיבוצים

היכרות מעמיקה של משרדנו עם אורח החיים הכפרי מאפשרת לנו לקדם את המטרות של לקוחותינו בצורה מיטבית בסוגיות הנוגעות למושבים, קיבוצים, אגודות שיתופיות, ליחסים שבינם לבין החברים וליורשים של החברים.

קיימות מגבלות שונות ומיוחדות על נכסים בקיבוצים; למשל, הצורך בקבלה לחברות ובשמירה על אורחות חיים ביישוב/קיבוץ שבו הנכס נמצא, כמו בטוחות שונות להבטחת ההתחייבויות – ועל כן נדרשת הבנה של אורח החיים הקיבוצי מושבי לרבות הבנה מעמיקה בהליך שיוך דירות ונכסים, וזכויות החברים על פי התקנון.

שילוב של מקצועיות והניסיון ארוך שנים שלנו, יחד עם הרגישות שלנו ללקוח, הן עסקית והן רגשית – מהווים בסיס מהותי והכרחי למתן המענה עבור כל תרחיש ו/או צורך שעלול להתעורר בעסקאות בהתיישבות הכפרית במושבים ובקיבוצים.

לפרטים נוספים וקביעת פגישת התייעצות

דירוג מְעוּלֶה
מבוסס על 5 ביקורות
מקצועי ,שרותי ומהיר! מצויין
חלי מול
חלי מול
2023-03-21
AMIT AGASSI
AMIT AGASSI
2021-11-30
Amit Gil Ad
Amit Gil Ad
2021-11-08
Shadmit Naftali
Shadmit Naftali
2021-10-29
מקצועי ונגיש
ג'קי ויס
ג'קי ויס
2021-02-08

מחלקות ותחומי התמחות

וואטסאפ
1
יש לך שאלה?
Scan the code
עו"ד אירם גל
שלום,
נשמח לעזור לך אם יש לך שאלה בוואטסאפ :)
דילוג לתוכן